Vyberte stránku

Praha 3. října 2019 (PROTEXT) – Měsíc v růžové má upozornit na onemocnění rakoviny prsu a přispět k většímu povědomí a prevenci, o to se každoročně snaží kampaň Měsíc v růžové a projekt Go pink. Pomoci přitom může každý, a to např. nákupem čerstvých hub, balených květin nebo speciálního Mamma BEER. Kampaň probíhá celý říjen ve všech hypermarketech TESCO.

„Chceme naše zákazníky i kolegy touto kampaní upozornit na to, jak moc důležité je nepodceňovat prevenci. Zároveň můžeme vyjádřit podporu a podat pomocnou ruku těm, kteří už s touto nemocí bojují . Přispět na dobrou věc mohou všichni zákazníci, kteří v průběhu října zakoupí vybrané produkty v našich prodejnách“, říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti TESCO v ČR. Veškerý výtěžek z akce půjde na pacientskou organizaci Mamma HELP.

Více informací naleznete na www.mesicvruzove.cz

 

Upozorňujeme odběratele, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.

PROTEXT

Více...  Kuřákům s plicní nemocí budou nově dostupné moderní léky