Vyberte stránku

Praha, 20.5.2019 (Nadace Naše dítě)

Jubilejní 10. ročník charitativní kampaně Dejme úsměv dětem ve spolupráci Nadace Naše dítě a společnosti ROSSMANN vynesl 5.168.725 Kč korun. Projekt je v letošním roce zaměřen na tzv. neviditelný handicap chudoby, která děti v České republice sociálně znevýhodňuje.

Letos v květnu měli zákazníci už podesáté možnost přijít do prodejen ROSSMANN a vyjádřit svou solidaritu nákupem výrobků označených logem kampaně Dejme úsměv dětem. Celá částka (mimo DPH) vždy putuje na konto Nadace Naše dítě a podporu českých handicapovaných a jinak znevýhodněných dětí. V letošním ročníku pojede díky nadaci a zákazníkům společnosti ROSSMANN k moři do Itálie 250 sociálně znevýhodněných dětí s doprovodem (celkem 350 účastníků).

Cílovou skupinou letošního projektu jsou děti, které u moře ještě nikdy nebyly a které znevýhodňuje tzv. neviditelný handicap chudoby. Proto byly vybrány děti z dětských domovů ze sociálně vyloučených lokalit ČR, např. ze severozápadu Čech, kde chudobou trpí 4x více lidí než v bohatších krajích ČR, dále děti s matkami z azylových domů, děti, které žijí se single rodiči na hranici ekonomického minima, děti z pěstounských rodin nebo rodiny s vícerčaty, které bojují s náročnou péčí o děti a obtížnou finanční situací. K moři pojedou také děti s tělesným a mentálním handicapem.

Děti budou postupně odjíždět k moři v průběhu celého června ve čtyřech týdenních turnusech. První autobusy s dětmi odjedou k moři symbolicky 1. června. Týdenní pobyt si děti užijí v resortu Villagio Bella Italia přímo na písečné pláži Jaderského moře. Náročné organizace zájezdů se spolu s Nadací Naše dítě zhostila cestovní kancelář Čedok. Díky velkorystosti zákazníků společnosti ROSSMANN, kteří kžadoroční charitativní kampaň Dejme úsměv dětem podpořili, bude zajištěna pro všechny zúčastněné kromě cesty a ubytování také plná penze, pitný režim, cestovní pojištění a všichni účastníci dostanou na cestu plážovou tašku se sadou opalovacích krémů SunOzon a pokrývku hlavy.

Více...  Nemocnice v Brně chystá dotazník spokojenosti zaměstnanců

Zahájení kampaně přišla 13.5. do jedné z pražských prodejen dorgerie ROSSMANN podpořit také zpěvačka Heidi Janků. Ta nám popsala své první zážitky od moře: “Poprvé jsem se k moři podívala asi ve dvaceti letech, bylo to moře Severní a tam se nedalo koupat, protože byla hrozná zima. V krásně teplém moři jsem se poprvé vykoupala až o několik let později v Chorvatsku. Proto dětem moc přeju, že jejich první setkání s mořem bude právě v Itálii, kde bude sluníčko a teplá voda.”

Kampaň Dejme úsměv dětem je dlouhodobě zaměřena na pomoc handicapovaným dětem v České republice. Za deset let společného působení bylo ve prospěch dětí přerozděleno více než 57 milionů korun.