Staňte se lékárníkem roku!

Praha 12. února 2018 (Mladá fronta) – Vydavatelství Mladá fronta, divize Medical Services a měsíčník Zdravotnictví a medicína vyhlásily 1. ročník soutěže Lékárník roku. Podat přihlášku je možné do 28. února 2018. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 19. dubna 2018 v Divadle Hybernia v Praze. Záštitu nad soutěží převzali ministr zdravotnictví Adam Vojtěch a rektor Univerzity Karlovy Tomáš Zima.

Cílem soutěže je podpořit diskusi o aktuálním stavu vzdělávání v oboru farmacie, a také o vlastnostech, schopnostech a dovednostech nutných k vykonávání profese lékárníka a farmaceutického asistenta. Široká veřejnost se může seznámit nejen samotnou odbornou profesi lékárníků, ale i nových trendů. „Stále významnější roli hraje samoléčba, a proto musí lékárník vědět, co v jejím rámci pacientovi doporučit. Lékárník totiž nejen vydává léčiva a další přípravky, ale poskytuje odborné poradentství,“ řekl pro měsíčník Zdravotnictví a medicína generální partner soutěže Daniel Horák, ředitel společnosti Česká lékárna holding a.s., vlastník řetězce lékáren Dr.Max.

 

Nominovat Lékárníka roku je možné v kategoriích:

1. Lékárník/lékárnice veřejné lékárny

2. Farmaceutický asistent/asistentka

3. Celoživotní přínos v oboru farmacie

4. Můj lékárník/Moje lékárnice

(online hlasování veřejnosti).

 

Pravidla soutěže naleznete na www.lekarnik-roku.cz

 

Divize Medical Services se tak stává, vedle tradiční soutěže Sestra roku, vyhlašovatelem a organizátorem další prestižní akce pro odborníky a specialisty ve zdravotnictví.

 


Více o vydavatelství Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s dvaasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 20 specializovaných online titulů. Od roku 2010 divize Medical Services nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů, především v segmentu auto-moto a také sportovních a hobby magazínů. V divizi Dětské tituly začal vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík. Vydavatelství Mladá fronta svými produkty osloví 5 052 735 lidí v České republice.