Procter & Gamble a Albert společně podpoří Nadační fond Petra Koukala a povědomí o důležitosti preventivních prohlídek mužů

Praha, 24. května 2017 – Společnosti Procter & Gamble a obchodní řetězec Albert v nadcházejících týdnech společnými silami podpoří Nadační fond Petra Koukala. Až do 20. června budou 2 % ze zakoupených produktů P&G (Gillette, Old Spice, Head & Shoulders a Oral B) věnována na projekt STK pro chlapy, který šíří osvětu v oblasti mužského zdraví a pomáhá překonat předsudky panující v otázce prevence a péče o mužské zdraví.

Až se chlapi začnou starat o své zdraví jako o auta, budeme mít vyhráno!“ – přesně toto motto bylo u zrodu projektu STK pro chlapy badmintonisty Petra Koukala, který před lety porazil rakovinu varlat. „Jaký čas věnuje každý muž péči o své auto a naproti tomu, jaký čas věnuje sobě? Chlap vystupuje v roli statečného ochránce, ale když přijde řeč na jeho zdraví, toto důležité téma padne v zapomnění a stává se tabu, a přesně to bychom chtěli změnit,“ vysvětluje Petr Koukal motivaci k založení nadace.

Aby se ještě otevřeněji mluvilo o zdraví mužů a častěji se zdůrazňoval fakt, že toto téma se dotýká nejen jich samotných, ale i jejich rodin a blízkých, spustily společnosti Procter & Gamble a obchodní řetězec Albert nový projekt. Může se do něj zapojit každý, komu toto téma není lhostejné, přispět je totiž jednoduché. V období mezi 24. květnem 2017 až 20. červnem 2017 budou směřovat 2 % z každého nákupu produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral B a Old Spice v obchodech Albert na podporu Nadačního fondu Petra Koukala, a tedy i na podporu prevence mužského zdraví.

,,P&G zlepšuje zdraví a hygienu tam, kde jsou naše značky nejvíce potřeba. Podpora vzdělávání v oblasti hygieny a zdravých návyků, které předcházejí nemocem a zlepšují sebedůvěru, je jednou z nejdůležitějších částí našich společensky odpovědných snah,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

Vzdělávání a pomoc patří mezi klíčové oblasti naší společenské odpovědnosti. Jsme proto velmi rádi, že společně s našimi zákazníky a firmou P&G můžeme podpořit tuto aktivitu, která má smysl, protože zdraví máme všichni jen jedno a vždy se vyplatí o něj pečovat,” podotýká Barbora Vanko, manažerka externí komunikace obchodního řetězce Albert.

Finanční prostředky vybrané v rámci programu půjdou na podporu činností STK pro chlapy, jakými jsou semináře, přednášky a osvětové akce. „Tyto aktivity povzbuzují, a to nejen nás chlapy, abychom udělali ty první kroky, překonali stud, našli si hodinu času a zašli na preventivní prohlídku k praktickému lékaři. Pomáhají k tomu zastavit se a zabojovat o své tělo, aby bylo v pořádku nejen zvenčí, ale hlavně zevnitř,“ dodává Petr Koukal.

 

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

 

O obchodech Albert

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. letos působí na českém trhu více než 25 let. Provozuje zde maloobchodní síť více než 300 supermarketů a hypermarketů a zaměstnává více než 17 000 lidí, kteří poskytují služby stovkám tisíc zákazníků každý den. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který od roku 2009 rozdělil téměř 70 milionů korun na projekty pomáhající v sociální sféře a v oblasti zdravého životního stylu. Nadační fond Albert spravuje například unikátní projekt Zdravá 5 nebo úspěšný program Bertík pomáhá. Více na www.albert.cz.

 

O Nadačním fondu Petra Koukala

Nadační fond vznikl v roce 2014 s cílem zviditelnit problematiku „mužského zdraví“ jako společenského tématu, které se dotýká bezprostředně každého muže, ale i jejich blízkých a rodiny, a to s důrazem na závažná onemocnění mužů. Úsilí fondu se zaměřuje převážně na informování veřejnosti a na otevřenou diskusi o mužských nemocech s cílem připomenout, jak důležitá je pro muže zdravotní prevence. Toto poselství se Nadační fond Petra Koukala snaží šířit prostřednictvím projektu STK pro chlapy a unikátní brožury s názvem Manuál pro údržbu chlapa. Ta přirovnává jednotlivá mužská onemocnění k poruchám na vozidlu, aby si muži uvědomili, že o své tělo by se měli starat stejně jako o své auto. Více informací naleznete na www.stkprochlapy.cz.

 

 

Kontakt pro média

Hana Pazderková

Neopublic Porter Novelli

Tel.: +420 774 741 800

Email: hanka.pazderkova@neopublic.cz