Ewopharma si připomíná 60 let od svého založení a představuje nový korporátní design

Praha, 8. dubna 2019 (Ewopharma) – Společnost Ewopharma si letos připomíná 60 let od svého založení. Při této příležitosti představila nový korporátní design, který je výsledkem vývoje současných trendů v této oblasti.

Nový firemní design se shoduje s filozofií společnosti Ewopharma, která se na trhu etablovala jako důvěryhodný partner pro lékařský marketing a budování značky pro zdraví spotřebitelů ve střední a východní Evropě a ve Švýcarsku. „Základem dlouhodobé spolupráce s našimi partnery jsou naše odborné znalosti, flexibilita a přístup k zákazníkům. Naše znalosti a aktivity umožňují našim obchodním partnerům oslovit více spotřebitelů a reagovat tak prostřednictvím našich produktů na jejich potřeby, pokud jde o jejich zdraví,“ uvedl Jan Krejčí, Country Manager společnosti Ewopharma, spol. s r.o. v České republice

Společnost Ewopharma se od samého začátku soustředila na propojení farmaceutických trhů ve střední a východní Evropě. Dokázala vždy reagovat na aktuální ekonomické i politické dění a od roku 1959 si v tomto regionu získala pevné postavení a důvěryhodnost.

Nové logo

Příroda je dokonalá. Jen se podívejte například na tak dokonalý tvar, kterým je kruh. Stačí si vzpomenout na kapky vody nebo třeba tvar planet v naší sluneční soustavě. Také společnost Ewopharma usiluje o dokonalost, což koresponduje právě s novým logem. Kruh se stal klíčovým prvkem nového loga. Symbolizuje kromě jiného také čas a změnu. Součástí nového loga je zároveň dodatek „od roku 1959“, což odráží dlouholetou tradici společnosti Ewopharma, její současné úspěchy i odborné znalosti, jež může svým partnerům a zákazníkům nabídnout.

Další klíčovým prvkem nového loga je švýcarský kříž, kterým chce společnost Ewopharma upozornit na svůj původ. „Stejně jako Švýcarsku, také nám jde o propojení stability, jež nám přináší naše dlouhá historie, a flexibility, kterou dokazuje moderní přístup k zákazníkům a partnerům a efektivní rozhodovací procesy,“ doplnil Jan Krejčí. Důležitá je také barva nového loga. Petrolejová je mimořádně elegantní a obecně vzbuzuje pocit přátelství, bezpečí a odvahu dělat zásadní rozhodnutí.

Nové webové stránky

Také nové webové stránky korespondují s filozofií společností Ewopharma být inovativním partnerem pro marketing léčiv a výrobků pro zdraví spotřebitelů ve střední a východní Evropě a ve Švýcarsku. „Naším cílem bylo vytvořit cenný zdroj informací pro naše obchodní partnery a zákazníky. Doufáme, že se brzy sejdeme na adrese: http://www.ewopharma.cz,“ uvedl Jan Krejčí závěrem.